Nordist med færøysk og islandsk i fagkretsen. Doktorgrad om språkendringar. Arbeidd mykje med språklæring. Er leiar av det språkpolitiske utvalet ved UiA. Har eit vidt interessefelt innanfor språk og kommunikasjon.
Barnespråkstilegning, fonologi, kommunikasjon, språkvanskar, nordiske språk
Underviser for tida mest i diverse språklege emne i både barnehagelærarutdanninga og lærarutdanninga, i tillegg til og master i barnehagekunnskap. Har tidlegare undervist på master i logopedi, i vestnordisk og austnordisk osv. ved UiB og UiS.
Universitetet i Stavanger, Moskva Statsuniversitet, Universitetet i Bergen, Universitetet i Agder
Språkinnlæring, språkvanskar, språkhistorie, begynnaropplæring, literacy, sosiolingvistikk, dialektologi
Språktileigning i fleirspråklege barnehagar
Selås, M., & Helland, W. A. (2016). Pragmatic language impairment in children with Noonan syndrome. Clinical Linguistics & Phonetics, 30(11), 899-910.
Selås, M. og Helland Gujord, A.-K. (2017).Språkmøte i barnehagen. Bergen: Fagbokforlaget
Breivega, K. og Selås, M. (2018). Skriveboka. Oslo: Det norske Samlaget.
Gujord, A. K. H., Neteland, R., & Selås, M. (2018). Framvekst av morfologi, syntaks og ordforråd i tidleg andrespråksutvikling–ein longitudinell kasusstudie. NOA-Norsk som andrespråk, (1-2).
Selås, M., & Neteland, R. (2019). Norwegian children's acquisition of the dialect feature r. RASK.
Selås, M. (2020). Ordlæring i eit begynnarperspektiv. I: Ulland og Jensen (red.): Ord og begreper i klasserommet. Bergen: Fagbokforlaget.
Sist endret: 6.03.2023 21:03