English version of this page

Anne Karin Vikstøl Olsen

Førstelektor
Institutt for pedagogikk
Mobiltelefon
Kontor E1209 (Universitetsveien 25, 4630 Kristiansand, Norway)

Publikasjoner

Se alle arbeider i Cristin

• Hjort, Katrin; Ask, Torunn Alise; Breistein, Arne; Kristiansen, Aslaug & Olsen, Anne Karin Vikstøl (2017). PROLAB Professionslaboratorier. Werkstatt forlag. ISBN 978-87-89575-08-7. 52 s.

Se alle arbeider i Cristin

• Engtrø, Randi; Olsen, Anne Karin Vikstøl & Spieler, Kristin Severinsen (2024). Internasjonalt samarbeid om urbefolkning.
  • Spieler, Kristin Severinsen; Olsen, Anne Karin Vikstøl & Kjær, Ingirid Geirsdatter Heald (2022). Professional Identity in Early Childhood Studies - the predictive value of influencing factors.
  • Herlofsen, Camilla; Olsen, Anne Karin Vikstøl; Ask, Torunn Alise; Gundersen, Ellen Dahl; Melby, Kristian Leonard & Breistein, Arne (2022). Strengthened student motivation for interprofessional collaboration through annual seminar participation.
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl & Breistein, Arne (2022). Profesjoner i samspill - muligheter og utfordringer.
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl (2020). profesjoner i samspill - Seminar for fem profesjonsutdanninger .
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl (2020). Profesjoner i samspill - Seminar på tvers av profesjonsutdanninger .
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl; Spieler, Kristin; Kjær, Ingirid Geirsdatter Heald; Høigaard, Rune & Haugen, Tommy (2020). The Role of Learning Climate, Teacher Help and Support, and Academic Self-efficacy in the Prediction of Professional Identity.
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl (2019). Profesjoner i samspill - Tidlig innsats for barn og unges psykiske helse.
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl (2019). Profesjoner i samspill - tverrprofesjonelt seminar.
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl (2017). Profesjoner i samspill.
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl; Spieler, Kristin & Kovac, Velibor Bobo (2017). Predicting college grades through a sample of Norwegian students.
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl (2016). Profesjoner i samspill.
  • Engtrø, Randi & Olsen, Anne Karin Vikstøl (2015). Bruk av nettbrett i praksis i kunnskapsområdet Språk, tekst og matematikk .
  • Olsen, Anne Karin Vikstøl; Kovac, Velibor Bobo; Haugen, Tommy & Høigaard, Rune (2015). Development of occupational identity of Preschool teacher students before and after their practise period.

Publisert 16. apr. 2024 11:31