Anne Karin Vikstøl Olsen
Førstelektor
Institutt for pedagogikk
- E-post
- anne.k.olsen@uia.no
- Telefon
- +47 38141223
- Mobiltelefon
- +4748248120
Kontor
E1209 (Universitetsveien 25, 4630 Kristiansand, Norway)
Publikasjoner
-
Gundersen, Ellen Dahl; Ask, Torunn Alise; Melby, Kristian Leonard; Herlofsen, Camilla; Olsen, Anne Karin Vikstøl & Breistein, Arne (2021). Profesjoner i samspill Studentrefleksjoner fra deltakelse på tverrprofesjonelle seminardager om barn og unges velferd. UNIPED. ISSN 1500-4538. 44(4), s. 274–286. doi: 10.18261/issn.1893-8981-2021-04-06. Fulltekst i vitenarkiv
-
Nome, Dag Øystein; Olsen, Anne Karin Vikstøl; Skreland, Lisbeth Ljosdal & Spieler, Kristin Severinsen (2021). Prosjektarbeid i barnehagen - mellom bekvemmelighet og medvirkning. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. ISSN 2387-5739. 7, s. 273–286. doi: 10.23865/ntpk.v7.2615. Fulltekst i vitenarkiv
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl; Spieler, Kristin & Kovac, Velibor Bobo (2018). The role of individual processes and learning environment in the prediction of grades in a sample of Norwegian students . Cogent Education. ISSN 2331-186X. 5(1), s. 1–16. doi: 10.1080/2331186X.2018.1542954.
-
Kovac, Velibor Bobo; Olsen, Anne Karin Vikstøl & Spieler, Kristin (2017). Prediction of college grades in the sample of Norwegian students, Proceedings of the3rd International Conference on Higher Education Advances. ITACA - Universitat Politècnica de València, Spain. ISSN 978-84-9048-590-3. s. 399–404. doi: org/10.4995/HEAd17.2017.5229.
-
Hjort, Katrin; Ask, Torunn Alise; Breistein, Arne; Kristiansen, Aslaug & Olsen, Anne Karin Vikstøl (2017). PROLAB Professionslaboratorier. Werkstatt forlag. ISBN 978-87-89575-08-7. 52 s.
-
Engtrø, Randi; Olsen, Anne Karin Vikstøl & Spieler, Kristin Severinsen (2024). Internasjonalt samarbeid om urbefolkning.
-
Spieler, Kristin Severinsen; Olsen, Anne Karin Vikstøl & Kjær, Ingirid Geirsdatter Heald (2022). Professional Identity in Early Childhood Studies - the predictive value of influencing factors.
-
Herlofsen, Camilla; Olsen, Anne Karin Vikstøl; Ask, Torunn Alise; Gundersen, Ellen Dahl; Melby, Kristian Leonard & Breistein, Arne (2022). Strengthened student motivation for interprofessional collaboration through annual seminar participation.
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl & Breistein, Arne (2022). Profesjoner i samspill - muligheter og utfordringer.
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl (2020). profesjoner i samspill - Seminar for fem profesjonsutdanninger .
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl (2020). Profesjoner i samspill - Seminar på tvers av profesjonsutdanninger .
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl; Spieler, Kristin; Kjær, Ingirid Geirsdatter Heald; Høigaard, Rune & Haugen, Tommy (2020). The Role of Learning Climate, Teacher Help and Support, and Academic Self-efficacy in the Prediction of Professional Identity.
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl (2019). Profesjoner i samspill - Tidlig innsats for barn og unges psykiske helse.
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl (2019). Profesjoner i samspill - tverrprofesjonelt seminar.
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl (2017). Profesjoner i samspill.
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl; Spieler, Kristin & Kovac, Velibor Bobo (2017). Predicting college grades through a sample of Norwegian students.
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl (2016). Profesjoner i samspill.
-
Engtrø, Randi & Olsen, Anne Karin Vikstøl (2015). Bruk av nettbrett i praksis i kunnskapsområdet Språk, tekst og matematikk .
-
Olsen, Anne Karin Vikstøl; Kovac, Velibor Bobo; Haugen, Tommy & Høigaard, Rune (2015). Development of occupational identity of Preschool teacher students before and after their practise period.
Publisert
16. apr. 2024 11:31