Kari-Anne Helleberg Kverneggen

Universitetslektor

Kontor:
E1222 ( Universitetsveien 25, Kristiansand )

Jeg er ansatt ved institutt for pedagogikk. Min arbeidserfaring er fra ulike arenaer. En stor del av den er som yrkesfaglærer i videregående skole. I 2020 fullførte jeg master i yrkespedagogikk.

Forskning

Digitial selvevaluering

Undervisning

PED327 Eleven, læreren og skolen:  Emneansvarlig og faglærer

PED328 Skolen, lærebedriften og samfunnet: Faglærer

Faglige interesser

Fag- og yrkesfaglig opplæring

Utvikling av kompetanse

Utdanningssystem

Boundary crossing and learning

Vitenskapelige publikasjoner

• Kverneggen, Kari-Anne Helleberg; Hillen, Prof. Andrea Stefanie (2023). Yrkesfagelevenes mulighet til trene selvregulering.
  • Kverneggen, Kari-Anne Helleberg; Egeland, Frank; Hillen, Prof. Andrea Stefanie (2023). Vocational teachers adapting their instruction in times of changes and challenges regarding the phenomenon of self-regulation.
  • Kverneggen, Kari-Anne Helleberg; Egeland, Frank (2022). Elevenes selvregulering ​ i en tidlig fase av Covid 19 - pandemien En deskriptiv studie..
  • Kverneggen, Kari-Anne Helleberg; Øgård, Monika (2021). 'Boundary learning' mellom læringskontekstene bedrift og skole.

Sist endret: 20.12.2022 11:12