English version of this page

Kari-Anne Helleberg Kverneggen

Universitetslektor
Institutt for pedagogikk
Telefon
+47 38141887
Mobiltelefon
+4799785244
Kontor E1222 (Universitetsveien 25, 4630 Kristiansand, Norway)

Ansvarsområde

Jeg er ansatt ved institutt for pedagogikk. Min arbeidserfaring er fra ulike arenaer. En stor del av den er som yrkesfaglærer i videregående skole. I 2020 fullførte jeg master i yrkespedagogikk.

Forskning

Digitial selvevaluering

Faglige interesser

Fag- og yrkesfaglig opplæring

Utvikling av kompetanse

Utdanningssystem

Boundary crossing and learning

Undervisning

PED327 Eleven, læreren og skolen:  Emneansvarlig og faglærer

PED328 Skolen, lærebedriften og samfunnet: Faglærer 

 

Publikasjoner

  • Johannesen, Hedvig Skonhoft; Kverneggen, Kari-Anne Helleberg & Øgård, Monika (2022). Læring på tvers: Hvordan kan yrkesfaglæreren legge til rette for boundary learning for elever i arbeidslivspraksis? Nordic Journal of Vocational Education and Training. ISSN 2242-458X. 12(1), s. 51–75. doi: 10.3384/njvet.2242-458X.2212151. Fulltekst i vitenarkiv

Se alle arbeider i Cristin

  • Kverneggen, Kari-Anne Helleberg & Hillen, Prof. Andrea Stefanie (2023). Yrkesfagelevenes mulighet til trene selvregulering.
  • Kverneggen, Kari-Anne Helleberg; Egeland, Frank & Hillen, Prof. Andrea Stefanie (2023). Vocational teachers adapting their instruction in times of changes and challenges regarding the phenomenon of self-regulation.
  • Kverneggen, Kari-Anne Helleberg & Egeland, Frank (2022). Elevenes selvregulering ​ i en tidlig fase av Covid 19 - pandemien En deskriptiv studie.
  • Kverneggen, Kari-Anne Helleberg & Øgård, Monika (2021). Nå må skole og arbeidsliv stille opp for yrkesfagelevene . Fædrelandsvennen. ISSN 0805-3790.
  • Kverneggen, Kari-Anne Helleberg & Øgård, Monika (2021). 'Boundary learning' mellom læringskontekstene bedrift og skole.

Se alle arbeider i Cristin

Publisert 16. apr. 2024 11:26