Ph.d.: "Medvirkning i møter om individuell opplæringsplan fra elever med lærevansker: En kvalitativ intervjustudie." https://hdl.handle.net/11250/2712369 . Underviser i spesialpedagogikk på bachelor- og masternivå både på profesjons- og disiplinutdanningene.
2022
PED 324 Livskvalitet og levekår (emneansvar)
PED 430 Begynneropplæring i et helhetlig perspektiv
PED431 Inkluderende læringsmiljø og atferd som utfordrer
PED153 Spesialpedagogisk arbeid i skole og barnehage
2021
PED 221 International Issues in Inclusive Education (emneansvar)
PED 976 Veilederutdanning for barnehagelærere (delt emneansvar)
PED 228 Forskningsmetoder
PED 236 Miljøterapeutisk arbeid
PED 997 Spesialpedagogikk og inkluderende bruk av teknologi
PED 424 Inkluderende spesialpedagogikk
2020
PED 324 Livskvalitet og levekår (emneansvar)
PED 976 Veilederutdanning for barnehagelærere (delt emneansvar)
PED 153 Spesialpedagogisk arbeid i skole og barnehage
PED 221 International Issues in Inclusive Education
PED 229 Pedagogisk profesjonalitet
2016
PED 148 Pedagogiske grunnbegreper
TFL 903 Norsec (Norwegian, Society, Education and Culture)
2021 - d.d. Universitetet i Agder, Kristiansand. Førsteamanuensis i spesialpedagogikk.
2020 - 1.9. 2021. Universitetet i Agder, Kristiansand. Universitetslektor i spesialpedagogikk.
2017 - 2019 Universitetet i Agder, Kristiansand. Doktorgradsstipendiat i spesialpedagogikk.
2016 august - desember. Universitetet i Agder, Kristiansand. Universitetslektor i pedagogikk.
Pedagogikk
Spesialpedagogikk
Utdanningsrett
Barns rettigheter (medvirkning, medbestemmelse, rett til å bli hørt etc)
Veiledning og rådgivning
Fagfornyelsen: Demokrati og medborgerskap.
Lie, Hartveit Janaina (2019). Pupils with Special Educational Needs and Their Parents’ Perceptions of the Dialogue in Individual Subject Curriculum Meetings (Poster NERA 2019)
Sist endret: 22.02.2022 10:02