English version of this page

May Helen Uppstad Austad

Førstelektor
Fakultet for samfunnsvitenskap
Telefon
+47 38141384
Mobiltelefon
+4799290398
Kontor E2201B (Universitetsveien 25, 4630 Kristiansand, Norway)

Publikasjoner

  • Austad, May Helen Uppstad (2022). I skole, på vei til jobb. Fagbokforlaget. ISBN 978-82-450-4139-2. 72 s.

Se alle arbeider i Cristin

  • Austad, May Helen Uppstad & Bragdø, Annlaug (2024). Skolelos.
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). En mestringsmodell i ungdomsskolen og forskningssamarbeid mellom kommune og akademia.
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). Omdisponering og alternativ opplæringsarena med fokus på mestringsmodell.
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). Mestringsmodell i arbeidslivsfaget.
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). Prevent dropouts by building good relationships with workplaces (from “arbeidslivsfaget” in secondary school to vocational specialization (YFF) at upper secondary school).
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). Omdisponering til arbeidslivsfag.
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). Mulighetsrom for tilpassing i arbeidslivsfaget.
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). Presentasjon og dialog om arbeidslivsfaget.
  • Kostøl, Elin Marie Frivold; Matre, Marianne Engen; Schønberg, Hilde Wallerud; Øgård, Monika; Lund, Ingrid & Haldammen, Eva Nordby [Vis alle 32 forfattere av denne artikkelen] (2023). Stopp nedbemanningen i skolen. Fædrelandsvennen. ISSN 0805-3790.
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). Gode overganger fra skole til arbeidsliv med fokus på mestring.
  • Austad, May Helen Uppstad & Bragdø, Annlaug (2023). I skole, på vei til jobb.
  • Austad, May Helen Uppstad & Bragdø, Annlaug (2023). Overganger.
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). Aksjonsforskning.
  • Austad, May Helen Uppstad (2023). Skoletrette ungdom og en handlingslammet skole. Utdanningsnytt.no.
  • Austad, May Helen Uppstad (2022). En guide til ung ufør ved bruk av ekskluderingsstrategien. Fædrelandsvennen. ISSN 0805-3790.
  • Austad, May Helen Uppstad (2022). How can school facilitate for work inclusion for youths with disabilities.
  • Austad, May Helen Uppstad (2021). Trenger vi segregerte ordninger for lærekandidater? Dagens Perspektiv. ISSN 2535-6801.

Se alle arbeider i Cristin

Publisert 16. apr. 2024 10:52 - Sist endret 25. apr. 2024 11:34