Hilde Witsø
Tilknyttet UiA
Fakultet for humaniora og pedagogikk
- E-post
- hilde.witso@uia.no
- Telefon
- +47 38141244
- Mobiltelefon
- +4746418615
Kontor
E1210 (Universitetsveien 25, 4630 Kristiansand, Norway)
Publikasjoner
-
Rafoss, Stein & Witsø, Hilde (2021). Samarbeid og lærerprofesjonalitet. Nordic Journal of Vocational Education and Training. ISSN 2242-458X. 11(2), s. 68–90. doi: 10.3384/njvet.2242-458X.2111268. Fulltekst i vitenarkiv
-
Witsø, Hilde (2018). Does the Introduction of Learning Management Systems in Vocational Education and training Affect Learning? A Norwegian Experience. Journal of the International Society for Teacher Education. ISSN 1029-5968. 22(2), s. 15–22.
-
Garmannslund, Per Einar & Witsø, Hilde (2017). Lærings- og arbeidsvaner hos lærlinger. Nordic Journal of Vocational Education and Training. ISSN 2242-458X. 7(1), s. 23–41. doi: 10.3384/njvet.2242-458X.177123.
-
Witsø, Hilde & Stousland, Hanne (2015). Er stasjonsopplæring i videregående skole en metode som er egnet til å støtte yrkesfageleven i vurdering av egen læring? . Nordic Journal of Vocational Education and Training. ISSN 2242-458X. 2015(1). doi: 10.3384/njvet.2242-458x.15v5i1a4.
-
Witsø, Hilde & Rafoss, Tore (2014). Fagenes krav og lovens bokstav. En kvantitativ undersøkelse av prøvenemndene på Agder. Norsk pedagogisk tidsskrift. ISSN 0029-2052. s. 78–92.
-
Witsø, Hilde & Stousland, Hanne (2013). "Hva mener dere med kunnskap da?" overføring av kunnskap om likestilling i spenningsfeltet mellom ord og handling. I Stousland, Hanne & Witsø, Hilde (Red.), Likestilling 2013. Kunnskap og innovasjon på Agder. Portal forlag. ISSN 978-82-92712-77-1. s. 151–164.
-
Jensen, Andreas Reier; Ringereide, Hans Otto & Witsø, Hilde (2019). Den triadiske modellen: planlegging, gjennomføring og vurdering av undervisning. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-56633-3.
-
Stousland, Hanne & Witsø, Hilde (2013). Likestilling 2013. Kunnskap og innovasjon på Agder. Portal forlag. ISBN 978-82-92712-77-1. 189 s.
-
Witsø, Hilde (2019). Veien fra lærling til profesjonell yrkesutøver i et tjue års perspektiv.
-
Witsø, Hilde (2018). HOW DO EXPERIENCED PROFESSIONALS DEVELOP, ESTABLISH AND COMMUNICATE THEIR PROFESSIONAL KNOWLEDGE? .
-
Witsø, Hilde (2017). The importance of tacit knowledge in VET (Vocational Education and Training).
-
Witsø, Hilde (2016). Yrkesfaglærerens formidling av erfaringsbasert kunnskap.
-
Witsø, Hilde; Eggen, Astrid Birgitte & Garmannslund, Per Einar (2015). Student Self-assessment for Capacity Building in Vocational Education.
-
Witsø, Hilde & Stousland, Hanne (2015). Å kunne oppdage sin egen læring.
-
Witsø, Hilde; Garmannslund, Per Einar; Eggen, Astrid Birgitte & Stousland, Hanne (2015). Student Self-assessment for Capacity Building in Vocational Education.
-
Stousland, Hanne & Witsø, Hilde (2013). Likestilling, ord og handling.
-
Witsø, Hilde & Stousland, Hanne (2013). Innledning. I Stousland, Hanne & Witsø, Hilde (Red.), Likestilling 2013. Kunnskap og innovasjon på Agder. Portal forlag. ISSN 978-82-92712-77-1. s. 9–14.
-
Drange, Eli-Marie D.; Witsø, Hilde & Stousland, Hanne (2012). Stasjonslæring som metode for tilpasset opplæring og egenvurdering i yrkesfag og fremmedspråk.
-
Witsø, Hilde & Jensen, Andreas Reier (2015). Praksisbok for Praktisk-pedagogisk utdanning for yrkesfag for trinn 8 - 13. Universitetet i Agder.
-
Jensen, Andreas Reier & Witsø, Hilde (2015). Observasjons- og planleggingsverktøy for lektorstudenter i 1. og 2. studieår. Universitetet i Agder.
Publisert
16. apr. 2024 11:39