0
Hopp til hovedinnhold

Svanhild Breive

Stipendiat

 
Kontor:
119 ( Universitetsveien 17, Kristiansand )

 

 

 

 

Faglige interesser

Forskning på læring og undervisning av matematikk i barnehagen

Prosjekter

Agderprosjektet http://www.uis.no/forskning/skole-og-barnehage/agderprosjektet/

Vitenskaplige publikasjoner

  • Breive Svanhild, Carlsen Martin, Erfjord Ingvald, Hundeland Per Sigurd, Designing playful inquiry-based mathematical learning activities for kindergarten (2018).
  • Breive Svanhild Kindergarten children’s argumentation in reflection symmetry: The role of semiotic means (2017).
  • Størksen, Ingunn ten Braak, Dieuwer Breive, Svanhild Lenes, Ragnhild Lunde, Svanaug Carlsen, Martin Erfjord, Ingvald Hundeland, Per Sigurd Rege, Mari (2018). Lekbasert læring - et forskningsbasert førskoleopplegg fra Agderprosjektet. ISBN 978-82-492-1963-6. 231 s.
  • Størksen, Ingunn Ten Braak, Dieuwer Breive, Svanhild Lenes, Ragnhild Lunde, Svanaug Carlsen, Martin Erfjord, Ingvald Hundeland, Per Sigurd Rege, Mari (2016). Lekbasert læring i barnehagen - Et forskningsbasert førskoleopplegg fra Agderprosjektet. ISBN 9788249218523. 227 s.
  • Breive Svanhild, Carlsen Martin, Erfjord Ingvald, Hundeland Per Sigurd, Designing playful inquiry-based mathematical learning activities for kindergarten (2018).
  • Størksen Ingunn, ten Braak Dieuwer, Breive Svanhild, Lenes Ragnhild, Lunde Svanaug, Carlsen Martin, Erfjord Ingvald, Hundeland Per Sigurd, Rege Mari, Lekbasert læring - et forskningsbasert førskoleopplegg fra Agderprosjektet (2018).
  • Breive Svanhild Kindergarten children’s argumentation in reflection symmetry: The role of semiotic means (2017).
  • Breive Svanhild The Agder Project and mathematical inquiry in kindergarten (2017).
  • Breive Svanhild Talk on the theory of Luis Radford and implications for research on mathematical inquiry in kindergarten (2017).
  • Breive Svanhild Matematikk og Inquiry i barnehagen (2017).
  • Breive Svanhild Kindergarten children’s argumentation in reflection symmetry: The role of semiotic means (2017).
  • Breive Svanhild The nature of mathematical inquiry in the kindergarten setting (2016).
  • Breive Svanhild, Carlsen Martin, Erfjord Ingvald, Hundeland Per Sigurd, Designing playful inquiry based mathematical activities for kindergarten (2016).
  • Størksen Ingunn, Ten Braak Dieuwer, Breive Svanhild, Lenes Ragnhild, Lunde Svanaug, Carlsen Martin, Erfjord Ingvald, Hundeland Per Sigurd, Rege Mari, Lekbasert læring i barnehagen - Et forskningsbasert førskoleopplegg fra Agderprosjektet (2016).

Sist endret: 22.06.2018 15:06

Send studiet på mail