-
Bostrøm Gitlestad, Silje; Vik, Ales; Nes, Andrea Aparecida Gonçalves & Haddeland, Kristine
(2024).
Kvalitetssikring i praksis: Kan TOPP-N være en del av løsningen?
-
Briseid, Hanne Synøve; Nes, Andréa Aparecida Goncalves & Haddeland, Kristine
(2024).
Digital veiledning og vurdering med TOPP-N i hjemmesykepleiepraksis.
-
Barken, Tina Lien; Bonacina, Stefano; Bostad, Rune; Gabarron, Elia; Garcia, Beate Hennie & Haddeland, Kristine
[Vis alle 25 forfattere av denne artikkelen]
(2023).
University campus as a smart technology-supported active learning arena.
Septentrio Reports.
ISSN 2387-4597.
doi:
10.7557/7.7222.
-
Haddeland, Kristine & Koch, Therese Brastad
(2023).
Videreutdanning i praksisveiledning med fysiske og digitale samlinger: En kvalitativ studie om sykepleieres erfaringer.
-
Haddeland, Kristine
(2023).
Nye veier til bedre modeller for helsefaglig praksis i kommunene.
-
Haddeland, Kristine
(2023).
Simulering som pedagogisk metode.
-
Haddeland, Kristine; Johnsen, Hege Mari & Nes, Andrea Aparecida Gonçalves
(2023).
Nursing Students’ Experiences of Using the digital Guidance and Assessment Tool TOPP-N during Clinical Practice in a Nursing Home: A Qualitative Study .
-
Robstad, Anja Nastasja; Haddeland, Kristine & Gallefoss, Lisbeth
(2023).
Presentasjon på Forskningstorv i forbindelse med Forskningsdagene 2023. .
-
Haddeland, Kristine
(2023).
Erfaringer fra bruk av veilednings- og vurderingsverktøyet TOPP-N .
-
Haddeland, Kristine
(2023).
Presentasjon av veilederutdanning for sykepleiere ved Universitetet i Agder.
-
Haddeland, Kristine
(2023).
Digitalisering kan løse praksisutfordringer.
Tidsskriftet sykepleien.
ISSN 0806-7511.
111(91590).
doi:
10.4220/Sykepleiens.2023.91590.
-
Haddeland, Kristine; Nes, Andrea Aparecida Gonçalves; Nordhagen, Siv Karin Sønsteby; Amsrud, Kirsten Eika; Kydland, Anne Grethe R & Holm, Linda Nygaard
[Vis alle 9 forfattere av denne artikkelen]
(2022).
Møt praksisutfordringer i sykepleierutdanning med felles digital innsats!
dagensmedisin.no.
-
Haddeland, Kristine
(2022).
Veilednings- og vurderingsverktøyet TOPP-N til bruk i praksisstudier i sykepleie.
-
Haddeland, Kristine
(2022).
Litteraturstudie som forskningsmetode - veiledning på bachelor- og masternivå.
-
Nødland Skogedal, Magnus & Haddeland, Kristine
(2022).
Digitale grep i praksis for sykepleiestudenter.
[Internett].
Uia.no.
Vis sammendrag
Et prosjekt ved Universitetet i Agder vil gjøre veiledningen og vurderingen av sykepleiestudenter i praksis bedre med digitale verktøy.
-
Haddeland, Kristine
(2022).
Forskningsresultater fra bruk av TOPP-N ved UiA.
-
Haddeland, Kristine; Slettebø, Åshild & Koch, Therese Brastad
(2022).
Slik ble en ny utdanning i praksisveiledning planlagt og gjennomført.
Sykepleien.no.
doi:
10.4220/Sykepleiens.2022.90306.
-
Haddeland, Kristine & Koch, Therese Brastad
(2022).
Læringsmiljø og veiledning i kommunal praksis - Utforskning av digitale muligheter i praksisveiledning.
-
Haddeland, Kristine
(2022).
Læringsmiljø og veiledning i kommunal praksis - Utforsking av digitale muligheter for å øke kvalitet i praksisveiledning.
-
Munksgaard, Kristen & Haddeland, Kristine
(2022).
Ny videreutdanning for sykepleiere fra august.
[Avis].
Avisen Agder.
-
Haddeland, Kristine
(2022).
Simulering i bachelorutdanning i sykepleie.
-
Haddeland, Kristine
(2022).
Bruk av veilednings- og vurderingsverktøyet TOPP-N i klinisk praksis.
-
Haddeland, Kristine
(2022).
Læringseffekt av fullskalasimulering.
Sykepleien Forskning.
ISSN 1890-2936.
-
Haddeland, Kristine
(2022).
Ny modell for styrket samarbeid mellom sykepleierstudenter, praksisveiledere og praksislærere i kommunal praksis. Utforskning av digitale muligheter.
-
Haddeland, Kristine & Nes, Andrea Aparecida Gonçalves
(2022).
En ny app kan forenkle studentveiledning i praksisstudier.
Sykepleien.
ISSN 0802-9768.
-
Nødland Skogedal, Magnus & Haddeland, Kristine
(2021).
Millionstøtte til sykepleie-prosjekter.
[Internett].
Uia.no.
-
-
Haddeland, Kristine
(2021).
Avanserte pasientdukker gjør sykepleierutdanningen bedre.
Khrono.no.
ISSN 1894-8995.
-
Christiansen, Atle & Haddeland, Kristine
(2020).
UiA får 16,5 millionar kroner til utvikling av praksisplassar.
[Internett].
Uia.no.
-
Christiansen, Atle & Haddeland, Kristine
(2020).
Sjukepleiarstudentane vil ha meir praksis med pasientdokker.
[Internett].
Forskning.no.
-
Haddeland, Kristine
(2020).
Denne dukken gir mer selvtillit.
[Avis].
Agderposten.
-
Haddeland, Kristine
(2020).
Pasientdukkene blir bedre og bedre.
[Radio].
NRK Sørlandssendingen.
-
Haddeland, Kristine
(2018).
Bruk av fullskalasimulering i bachelorutdanning i sykepleie.
-
Haddeland, Kristine
(2017).
Fullskalasimulering.
-
Haddeland, Kristine
(2017).
Fullskalasimulering i bachelorutdanning i sykepleie.
-
Haddeland, Kristine
(2020).
Effects of Using High-Fidelity Simulation on Nursing Students' Recognition of and Response to Deteriorating Patients.
Universitetet i Agder.
ISSN 978-82-7117-991-5.