0
Hopp til hovedinnhold

Kirsten Johansen Horrigmo

Universitetslektor

 
Kontor:
53A115 ( Universitetsveien 53, Kristiansand )

Vitenskapelige publikasjoner

  • Horrigmo, Kirsten Johansen (2015). Hvordan kan stedet ha betydning for skoleresultater. Skolens kvalitet skapes lokalt: Presentasjon av funn fra forskningsprosjektet "Lærende regioner". ISBN: 978-82-450-1861-5. Fagbokforlaget. Kapittel 6. s 144 - 160.
  • Horrigmo, Kirsten Johansen (2014). Barnehagebarn i nærmiljø og lokalsamfunn. ISBN: 978-82-450-0618-6. Fagbokforlaget. s 180.
  • Nylehn, Børre; Horrigmo, Kirsten Johansen (2004). Samfunnsfaglige perspektiver på barnehagen. Institusjonell utvikling, ledelse og organisasjon. ISBN: 8276749410. Fagbokforlaget. s 244.
  • Bakken, Yvonne; Horrigmo, Kirsten Johansen; Børhaug, Kjetil (2018). Sted - hverdagslivets konkrete verden som pensum.
  • Horrigmo, Kirsten Johansen; Midtsundstad, Jorunn H. (2018). Foreldre og skole på samme lag.
  • Horrigmo, Kirsten Johansen; Midtsundstad, Jorunn H. (2018). Stedets betydning for skolens pågående utvikling.
  • Horrigmo, Kirsten Johansen; Midtsundstad, Jorunn H.; Myrann, Maria Kristianne (2018). The influence of local context and their support for schools.
  • Horrigmo, Kirsten Johansen; Midtsundstad, Jorunn H.; Myrann, Maria Kristianne (2018). How does the interplay between school and place influence inclusion?.
  • Horrigmo, Kirsten Johansen (2017). To steder - to skoler.
  • Midtsundstad, Jorunn H.; Sæbø, Grethe Ingebrigtsvold; Horrigmo, Kirsten Johansen (2016). Teachers’ awareness of the importance of their interpersonal competence for students’ eagerness and confidence..
  • Horrigmo, Kirsten Johansen (2015). Cultural Issues: Place, Pride and Community.
  • Horrigmo, Kirsten Johansen (2015). Horrigmo, K.J. (2015b). Cultural Issues: New Questions to Enrich the Understanding of School achievement? Paper presented at International Research Symposium 22-23 October. Boston College..

Sist endret: 21.06.2018 14:06