- Alle som underviser i musikk på ungdomsskole må oppleve dette

Kurset ga utrolig mye glede, kunnskap, refleksjoner og uformelle samtaler og ikke minst vennskap.

Katja Merakerli

Musikklærer på ungdomsskole

Hva har du studert og når?

Musikk 1-10, 2018-19

Hva har studiet betydd for deg?

Masse! Kurset er rettet mot undervisningen på ungdomsskolen. Nyeste forskningsresultater, faglitteratur og kollokvier hjalp med å reflektere rundt musikkundervisning i grunnskolen. Digitalprogrammet GarageBand fanget min interesse og oppmerksomhet med en gang. Flott verktøy for å lage musikk, komponere og forstå musikkteori. Ikke minst gitaropplæring! Flott opplegg som passet alle nivåer og veldig kompetent lærer!

Hva har studentmiljøet betydd for deg

Hva er det viktigste du har lært fra studietiden?

Alle som underviser i musikk på ungdomsskole må oppleve dette! Jeg sitter med en trist følelse av at kurset er ferdig. 100% fornøyd og beriket. Avsluttet året som en annen lærer i musikk.