Nyhet! Endelig kan du søke opp og kontakte dine studievenner

Nå kan du endelig bli kontaktet av dine medstudenter!

Mann jobber fra laptopen

UiA Alumni lanserer nå enda en funksjon for alumninettverket.

Der du tidligere kun kunne registrere deg som alumn for å bli kontaktet av UiA for relevant informasjon og invitasjoner, kan du nå velge å ha synlig profil.
Det betyr at de andre som også er registrerte alumner, og som ønsker å ha synlig profil, kan søke deg opp og sende deg e-post.

Vi er svært opptatt av personvern. Funksjonen krever et eget samtykke, så ingen vil automatisk bli synlig for de andre, med mindre man logger inn og samtykker til å bli lagt i medlemsoversikten. Samtykket kan trekkes tilbake når som helst, og du vil da bli usynlig for de andre. Du vil ikke kunne søke på de andre med mindre du er synlig selv.

Informasjonen som blir synlig om deg er
- Navn
- Bosted/by
- Studier og avgangsår

I medlemsoversikten kan man kontakte de andre for å for eksempel ta eget initiativ til gjenforeningstreff. Systemet fungerer slik at eposten vil da sendes via medlemsoversikten direkte til mottakers e-post. Som avsender vil man ikke se eposten til mottakeren, før vedkommende eventuelt velger å besvare på eposten. På denne måten unngår vi å gi ut unødvendig persondata, samtidig som det forebygger "spam".

Gi ditt samtykke til å være synlig i medlemsoversikten her.
OBS! Du må være registrert medlem i UiA Alumni for å bli med i medlemsoversikten. Registrer deg som medlem her.