Jump to main content

Ny møteplass med næringslivet

Agdering og Handelshøyskolen Executive åpner ny felles møteplass for erfaringsutveksling og nettverksbygging med næringslivet.

Camilla Hannaas (t.v.), Terje Heskestad, Hilde Vik og Tor Geir Kvinen fra Handelshøyskolen Executive, foto.
Camilla Hannaas (t.v.), Terje Heskestad, Hilde Vik og Tor Geir Kvinen fra Handelshøyskolen Executive.

Handelshøyskolen Executive UiA tilbyr kurs og studietilbud på deltid til ledere og fremtidige ledere i næringslivet. Tilbudene bygger på erfaringsbasert kunnskap med utgangspunkt i forskning, teori og praksis, og nye tilbud utvikles med særlig vekt på regionens behov.

I samarbeid med Agdering inviterer vi nå til en ny møteplass for erfaringsutveksling, påfyll og nettverksbygging, hvor vi sammen skal bidra til kompetanseutvikling og kompetanseheving i regionen.

Vil nå ledere og mellomledere

Møteplassen vil presentere dagsaktuelle tema i en uformell ramme, hvor det siste fra forsknings- og næringslivet på Agder settes på agendaen. Møteplassen er åpen for Agderings medlemmer, executive-studenter og UiA-ansatte knyttet til HH Executive.

- Vi håper å nå ut til ledere og mellomledere som ser kunnskap og deling av erfaringer som en viktig del av virksomhetens utvikling, og gleder oss til samarbeidet sier en spent direktør ved Handelshøyskolen Executive, Tor Geir Kvinen.

Starter i november

De første møtene arrangeres i november i Handelshøyskolens lokaler i Kunnskapsparken. Fremover planlegges det flere møter i andre deler av Agder.

Les mer om høstens program og påmelding på Agderings hjemmeside her:

9. november    Hva er digitalisering?
23. november   Hva er kunstig intelligens, og hva kan vi bruke den til i praksis?
21. desember   Teknologi og endringsledelse (mer info kommer)