Gratis medlemskap på SKMU til kunstfagstudenter

Sørlandets kunstmuseum (SKMU) er regionens største kunstformidler. Studenter ved Fakultet for kunstfag tilbys nå gratis medlemskap på museet.

Sørlandets kunstmuseum (SKMU) har mange spennende arrangementer i høst.
Sørlandets kunstmuseum (SKMU) har mange spennende arrangementer i høst. Foto: skmu.no

Sørlandets Kunstmuseum ønsker studentene på kunstfag hjertelig velkommen til et nytt semester her i Kristiansand!

Hver onsdagskveld arrangeres det spennende arrangementer som for eksempel konserter, ArtTalks, kunstnersamtaler, performance eller foredrag. Torsdager og lørdager er det ulike omvisninger på dagtid, og innimellom holdes det kurs og workshops.

Det skjer noe hele tiden på museet!

På skmu.no ser du en oversikt over både utstillinger og arrangementer.
I 2022 flytter museet inn i Kunstsilo, som blir et enestående museum - både med tanke på innhold og arkitektur.  Kristiansands nye museum blir spekket med kunst, fordelt på tre etasjer med 3.300 kvadratmeter utstillingsarealer.

Vi vil at dere føler dere både velkommen og hjemme på museet!

SKMU ønsker derfor å gi alle kunstfagstudenter gratis medlemskap.

Medlemskapet gir en rekke fordeler, blant annet:

• Gratis inngang til utstillingene
  • Redusert pris på arrangementer og verksted
  • Invitasjoner til utstillingsåpninger
  • 10% rabatt i museumsbutikken

...og invitasjoner til andre, spennende og eksklusive arrangementer.

Slik gjør du:

• Klikk på linken og «kjøp» medlemskapet ditt:
  • Ved utsjekk i kassen må du legge inn studentnummeret ditt i tillegg til personalia.
  • Hvis du vil motta invitasjoner og informasjon fra oss, huker du av for nyhetsbrev.
  • Etter innmelding får du en bekreftelse på mail. Denne viser du til oss i skranken (det holder å vise den på mobilen), og får deretter utdelt medlemskortet ditt.
  • Noen ganger kan det ta litt tid før kortet er klart, men i mellomtiden viser du bare ordrebekreftelsen din for gratis inngang og rabatter.

Klikk her for å registrere medlemskapet ditt:

Hjertelig velkommen til oss – midt i hjertet av Kvadraturen!