Disse skal vise studentlivet uten filter!

Nysgjerrig på hvordan studentlivet egentlig er? Nå kan du følge disse studentene i hverdagen, og få den ufiltrerte sannhet direkte på sosiale medier!

Disse syv studentene skal gi deg studentlivet uten filter det kommende året!

Syv ulike kunststudenter, syv ulike personligheter, syv ulike hverdager - men felles for dem alle er at de dette studieåret skal dele sin egen hverdag med alle som vil se på!

Ideen til prosjektet oppstod som et resultat av en uformell prat i lunsjen blant ansatte på Fakultetet. "Når vi ut til studentene med riktig budskap?" "Hva er det egentlig studentene ønsker å se?" Man kom etter hvert fram til at hvem kan vel vite dette bedre enn studentene selv?

Det var den spede begynnelse på prosjektet "Studenter uten filter" hvor noen få utvalgte studenter skal dele glimt fra sin egen hverdag på sosiale medier!

Via deres konto på Instagram: @studenterutenfilter og på Snapchat: studentnofilter får vi ta del i deres hverdag, enten de er på universitetet, hjemme på hybelen eller på en konsert. Studentene vil også bli fulgt opp i en egen videoserie.

Du får se jevnlige oppdateringer på Fakultetets Facebook-side: https://www.facebook.com/uiakunstfag/

Responsen blant studentene var stor, og etter en intervjurunde var syv studenter klare. Møt dem her:

Carl Christensen:

Vibeke Andersen Gran: