Auditon til musikkonkurransen Ung klassisk talent 2018

UNG KLASSISK inviterer til audition til musikkonkurransen som utgjør en sentral del av festivalen som arrangeres 14. til 17. mars 2018.

Konkurransens målgruppe er musikkutøvende ungdom i alderen 8-25 år. Konkurransen er åpen for musikkutøvere bosatt i Agderfylkene, musikkstudenter på UiA, eller musikkstudenter fra Agderfylkene som studerer andre steder.

Aust-Agder musikkråd v/ Inger og Vidar tar hånd om timeplan og rekkefølge for dere som skal på audition.

Vi vil etter påmeldingsfristens utløp sende dere info om når dere skal møte opp.

Hvis du har spesielle behov/ønsker om tidspunkt eller spørsmål ellers om audition kan du kontakte oss på

telefon 37 00 55 48 eller e-post: aust-agder@musikk.no.

Detaljert info om konkurransen på FB siden:  Auditon til musikkonkurransen Ung klassisk talent 2018