Idrettspsykologisk seminar - når alt står på spill

Idrettspsykologisk seminar arrangeres av Olympiatoppen Sør og Universitetet i Agder. Spennende foredragsholder med OL vinner i alpin, mental trener i Uno-X Pro Cycling Team, og flere.

Idrettspsykologisk seminar
Idrettspsykologisk seminar skjer 7. mars 2023 kl. 16:00–19:00

Litt om de som kommer på seminaret 7. mars 2023 kl. 16:00–19:00 på UiA Kristiansand, B1007:

Kjetil Jansrud

Tidligere alpinist. Kjetil har ett gull, to sølv og to bronse fra OL og ett gull og to sølv fra VM. Han deltok i verdenscupen fra 2003 til 2022. Han ble nummer to sammenlagt to sesonger, vant utforcupen én sesong og super-G-cupen tre sesonger.

Karina Andersen Aas

Mental trener. Karina jobber i dag som mental trener i Uno-X Pro Cycling Team. UNO-X skal blant annet delta i årets Tour de France med et damelag og et herrelag. Hun jobber også som mental trener for Elverum håndball.

Frank Abrahamsen

Førsteamanuensis og PhD. Frank er ansatt ved Norges idrettshøgskole og har tidligere vært ansatt ved Olympiatoppen. Han har jobbet med landslagsutøvere blant annet i fire OL og fire Paralympiske leker. Han har vært mental trener for det Norske Kokkelandslaget som tok OL-gull i kokkekunst i 2020.

Fullstendig program finnes i påmeldingslenken. Seminaret er gratis, meld deg på i dag!