UiA-tilsette får tilbod om dagskurs i nynorsk

I sommar var det mange som reagerte på kva dei oppfatta som eit nynorsk-fiendtleg utspel frå UiA. Uansett syn eller svartsyn kom det fram at nynorsken ikkje står sterkt i UiA-kvardagen.

Nynorsk-ordboka - forside.

Her er innlegget frå universitetsdirektør Seunn Smith-Tønnessen om kva utspelet frå UiA til Kunnskapsdepartementet eigentleg innebar.

No tek UiA og Språkrådet grep i nynorsk-saka, for at universitetet i større grad skal oppfylle mållova - og for at den nynorsken som er i bruk skal bli så god som råd.

I samarbeid med Språkrådet tilbyr Universitetet i Agder nynorskkurs for tilsette, som ledd i arbeidet for meir og betre nynorsk hos statsorgan.

Kurset tar for seg ein gjennomgang av dei viktigaste utfordringane når det gjeld rettskriving, formverk, ordtilfang og uttrykksmåte.

Sjå meir om dagskurset i nynorsk i UiA-kalenderen: