Jump to main content

UiA og Skral samarbeider

Fakultet for teknologi og realfag på UiA har inngått eit samarbeid med Skral festival. Festivalen blir arrangert på Groos i Grimstad 9.-10. juli.

Bilde fra Festivaluniversitetet på Skral.
Festivaluniversitetet på Skral er et populært tilbud under årets festival. Foto: Ingrid Dihle.

Samarbeidet inneberer at UiA kan vere til stades under festivalen og marknadsføre studiar. UiA får plass i kunnskapsteltet på festivalområdet. Marknadsføringa blir gjennomført av sommarstudentar og faddarar. Samarbeidet inneberer også eit pengebeløp.

I gjengjeld får fadderstyret på Campus Grimstad to workshops, dekor og profilering av Skral-arrangørane, til styrets eigen mini-Skral-festival under studiestart i august. Formålet er å atterskape «Skral-stemninga» på campus.

Skral skal også ha stand under studiestartfestivalen for å profilere seg mot studentane.

Festivalens målgruppe er studentar og folk i midten av 30-åra. I fjor var over 12.000 personar innom festivalområdet.