Det første forkurset i matematikk for økonomistudentar har vært gjevande for studentassistentane. Til hausten fortset arbeidet.
Artikkelen er mer enn to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
– Det har vore fantastisk gøy å hjelpe andre på denne måten. Eg har kost meg, og sjølv fått mange nye vener, seier Thea Utheim.
Ho er ein av åtte studentassistentar som har bidratt i arbeidet til doktorgradsstipendiat Ida Maria Landgärds. Ho har utvikla forkurs som skal heve matematikkforståinga til økonomistudentar. Det frivillige forkurset startar det første semesteret til økonomiutdanninga, og hjelper studentane til å kunne fullføre mattefaget i andre semester. I år deltok 130 studentar på forkurset.
Lenke: Her kan du se hvordan studentene på forkurset får tilbakemelding gjennom Canvas.
Forkurset er bygga opp som et sjølvstudiumkurs, der studentane jobba på nettet med oppgåver og deltok i felles workshops ei gang i veka om dei sjølv ønskte. På workshopane hadde studentassistentane ei viktig rolle. På vårsemesteret har studentane hatt kurset MA-138, økonomimatte. Studentassistentane har bidratt i gruppetimane, og tilbydt en form for «drop-in» timer. Der har studentar kunne tatt kontakt for å få hjelp til oppgåver.
– Då me skulle tilsette studentassistentar såg me mest på dei sosiale ferdigheitene deira, i tillegg til matematikkferdigheitene. Det er veldig mange økonomistudentar, og derfor er det viktig med gode kommunikasjonsevner. Dei måtte kunne forstå kva studentane spør om, og kva dei trenger hjelp til. I tillegg måtte dei ha lyst til å stå på, for det er mykje arbeid, seier Landgärds.
Studentassistentane har vore tilgjengelege to dagar i veka, og seier dei sjølv også har fått mykje fagleg ut av ordninga.
– Det stoffet vi har i starten er ganske lett, men oppgåvene blir vanskelegare etter kvart. Det er jo heile meininga dette matematikkopplegget, å byggje opp ei betre forståing av mattefaget. Vi løyser oppgåvene saman med studentane, så vi får både repetert og satt oss inn i nye oppgåver, seier Henriette Tengs Gjertsen.
Tejeshwar Prakash kan varmt anbefala jobben som studentassistent til andre.
– Fleire av studentane har hatt ei god utvikling i mattekunnskap. Dei blir betre enn assistentane, det er veldig gøy, seier han.
Studentassistenenes jobb og det nye matematikkopplegget ser ut til å ha gitt resultat. Strykprosenten i MA-138 har blitt mindre og mange studentar presterte høye karakterar på eksamen i år.
– Nå blir det interessant å jobbe videre med dette, sier Landgärds.