Snart eksamen? Bruk campus på ettermiddags- og kveldstid!

Nå utvider både UiA og SiA åpningstidene for å gi alle de som ønsker å være enda bedre forberedt til eksamen mulighet til det. Kantina slår av en tredjedel på middagsprisen om ettermiddagen, og holder åpent til 17 i uka, og biblioteket og byggene får lengre åpningstid i helgene.

SiA-UiA - eksamenklar - plakat.

Det er mange ledige lesesalsplasser og rom til gruppearbeid som står ledig på ettermiddagstid og om kveldene i semesteret. Nå mot eksamen tetter det seg litt til, men det er fremdeles god plass på campus.

UiA ønsker at studentene bruker campusene mer om ettermiddagene og på kvelden gjennom hele studieåret. Det gir bedre ressursutnyttelse – og trolig bedre eksamensresultater. Og så er det hyggelig sosialt også.

Åpningstider i eksamensperioden:

SiA Mat og drikke – studentkantinen øker åpningstiden for middagsservering fram til klokka 17 til fredag 14. desember. Dessuten settes middagsprisen ned med 30 prosent mellom klokka 15 og 17.

*

Campusene - hovedbygg og fakultetsbygg - er åpne fra 07:00 – 21:00 i ukedagene – som vanlig.

I helgene i eksamensperioden fra og med lørdag 17. og søndag 18. november og hver helg fram til og med lørdag 15. og søndag 16. desember er byggene åpne fra 08:30 – 18:00.

Bygg 46 og 47 på Campus Kristiansand og bygg A1 018 - rett bak Bluebox - på Campus Grimstad, er tilgjengelige hele døgnet for studenter med studentkort.

*

Universitetsbiblioteket har vanlig åpningstid i ukedagene – fra klokka 08:00 – 21:00.

I helgene i eksamensperioden fra og med lørdag 17. november til og med søndag 16. desember blir åpningstiden 09:00 – 18:00.

*

IT-hjelp har vanlig åpningstid i eksamensperioden. Mandag - torsdag 08:00 - 20:00. Fredag 08:00 - 18:00.