– Ekstremt stolte

Rundt 200 masterstudenter fikk sin velfortjente avslutning på Campus Grimstad denne uka.

Bildet viser en folkemengde som ser frem mot en rekke pent kledde studenter som mottar sine diplomer.
Masteravslutningen ved Campus Grimstad ble avholdt 9. juni. Foto: Jan Espen Thorvildsen

– Vi er spesielt stolte over dere ettersom deres tid som masterstudenter har vært ekstra utfordrende, med nedstengninger på grunn av pandemi og store endringer i undervisning og eksamensformer. Jeg håper dere har hatt en fin tid som masterstudenter for det om, og at utfordringene dere har overkommet har gitt dere verdifulle evner til å takle uforutsette situasjoner, sa rektor Sunniva Whittaker i sin tale til masterstudentene ved Campus Grimstad.

Avslutningen ble holdt for masterstudenter i informasjons- og kommunikasjonsteknologi, cyber-sikkerhet, multimedia og utdanningsteknologi, mekatronikk, fornybar energi, bygg og industriell økonomi og teknologiledelse.

– Det var herlig å endelig kunne gjøre skikkelig stas på masterstudentene. De har lagt ned et godt arbeid i en krevende tid, og mange av dem har allerede sikret seg jobber. Det var god stemning under arrangementet, og jeg håper de koste seg skikkelig, sier Anne Augland. Hun var med i arrangementskomiteen, og vil også rette en stor takk til kantina, IT-avdelingen og Driftsavdelingen for godt samarbeid.

Se flere bilder fra avslutningen:

Bildet viser deltakere på avslutningen som snakker sammen.

Foto: Jan Espen Thorvildsen

Bildet viser personer som snakker sammen under avslutningen.

Foto: Jan Espen Thorvildsen

Bildet viser deltakere som snakker sammen før seremonien ved Campus Grimstad.

Foto: Jan Espen Thorvildsen

Bildet viser deltakere på avslutningen som snakker sammen.

Foto: Jan Espen Thorvildsen

Bildet viser en rekke studenter som står oppstilt foran tilskuere.