Jump to main content

Eksamensfestivalen

Fakultet for kunstfag er nå inne i sin siste uke med eksamensfestival. Få med deg store musikalske øyeblikk!

Masterstudent Per Harald Ottesen under sin eksamen i bassgitar.

Masterstudent Per Harald Ottesen under sin eksamen i bassgitar. Han spilte sammen med Ottesen Tronographic Experience.

Fremdeles er det mange eksamenskonserter å fryde seg over. Gratis adgang til klassiske konserter og rytmiske opplevelser på høyt nivå.

De klassiske opplevelsene får du i Sal 1 i Sigurd Køhns hus på Campus Kristiansand, mens de rytmiske konsertene foregår på utestedet Kick i Kristiansand sentrum.

Det er stor bredde i opplevelsene – noe bildene fra fem ulike konserter de to siste dagene bør gi et visst uttrykk for.

Masterstudent Petter H. Olsen spiller gitar

Masterstudent Petter H. Olsen under sin eksamen i gitar.

GMP er en liten gruppe fra Kristiansand som utøver Contemporary Gospel.

GMP er en liten gruppe fra Kristiansand som utøver Contemporary Gospel. Eksamen: John Christer Vestun, keys med band.

Masterstudent John Christer Vestun under sin eksamen i keys

Masterstudent John Christer Vestun under sin eksamen i keys. Han spilte sammen med bandet GMP.

Viktoria Helleland spiller klaver

Viktoria Helleland under sin eksamen i klaver (Faglærer 3. år).

Martin Bråten

Martin Bråten under sin eksamen i klaver (4. år påbygging).

Konsertene foregår frem til søndag. I alt rundt 100 arrangementer. I tillegg til konserter, kan du også få med deg teaterforestillinger og utstillinger. Ikke rart at fakultetet kaller dette for en festival!

I går, mandag, var det lang kø til konsertlokalet på Kick. Det kan derfor være lurt å være ute i god tid før konsertstart.

Detaljert program

Tekst og foto: Olav Breen