Frank Reichert stiller som rektorkandidat

Professor Frank Reichert, dekan ved Fakultet for teknologi og realfag ved Universitetet i Agder, stiller som kandidat ved rektorvalget i mai.

Professor Frank Reichert, dekan ved Fakultet for teknologi og realfag ved Universitetet i Agder.

Det er klart etter at en gruppe på ti stemmeberettigede personer har fremmet Reichert som kandidat til rektorvalget i henhold til universitetets valgreglement. Han er den andre kandidaten som er fremmet etter at valgperioden begynte mandag 23. februar.

Selve valget holdes i perioden 6. – 13. mai.  Studenter og ansatte ved UiA er stemmeberettigede.

En presentasjon av Frank Reichert som rektorkandidat vil bli lagt ut på universitetets valgsider om kort tid.

Se også: Rektorvalg 6. – 13. mai

De som har foreslått Frank Reichert er:

(Gjennom valgreglementet er UiA pålagt å offentliggjøre kandidatnavnet, men ikke å publisere navn på forslagsstillerne. Både likebehandling og praktiske hensyn gjør imidlertid at valgstyret velger å praktisere en aktiv meroffentlighet. Her ser du derfor hvem som har foreslått kandidaten:)

Jose J. Gonzales

Morten Goodwin