Astrid Birgitte Eggen stiller som rektorkandidat

Professor Astrid Birgitte Eggen, instituttleder ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder, stiller som kandidat ved rektorvalget i mai.

Professor Astrid Birgitte Eggen, instituttleder ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder.

Det er klart etter at en gruppe på ti stemmeberettigede personer har fremmet Eggen som kandidat til rektorvalget i henhold til universitetets valgreglement. Hun er den fjerde kandidaten som er fremmet etter at valgperioden begynte mandag 23. februar.

Selve valget holdes i perioden 6. – 13. mai. Studenter og ansatte ved UiA er stemmeberettigede.

En presentasjon av Astrid Birgitte Eggen som rektorkandidat kan du lese på universitetets valgsider.

Se også: Rektorvalg 6. – 13. mai
 Og følg med på universitetets valgsider.

De som har foreslått Astrid Birgitte Eggen er:

(Gjennom valgreglementet er UiA pålagt å offentliggjøre kandidatnavnet, men ikke å publisere navn på forslagsstillerne. Både likebehandling og praktiske hensyn gjør imidlertid at valgstyret velger å praktisere en aktiv meroffentlighet. Her ser du derfor hvem som har foreslått kandidaten:)

• Cornelia Brodahl
  • Liv Fegran