Tore Kristen Haus

Seniorrådgver

Har bakgrunn fra offentlig og kommunal sektor innen saksbehandling, administrasjon, ledelse og utviklingsarbeid.

Bidrar med veiledning, undervisning, prosjektledelse, samskaping og innovasjon gjennom CoLAB.

Jeg setter veldig pris på å bli kontaktet og tar gjerne en prat. Er tilgjengelig på e-post, telefon eller på kontoret i Bygg 13 på campus i Kristiansand.

Erfaring:

Undervisning i grunnskole, VGS og høgskole/universitet.

Saksbehandling og planarbeid i Kunnskapsdepartementet.

Rektor og kommunalsjef med ansvar for kultur og oppvekst.

Utdanningsdirektør hos Statsforvalteren med ansvar for oppvekst og barnevern.

Fagbakgrunn:

Pedagog med fordypning i veiledning, forskningsmetoder, økonomi, administrasjon og ledelse.

Har også idrettsfag  og biologi i fagkretsen.

I tillegg til jobben har jeg ulike styreverv og er opptatt av idrett og trening.

Forskning

Erfaring:

Undervisning i grunnskole, VGS og høgskole/universitet.

Saksbehandling og planarbeid i Kunnskapsdepartementet.

Rektor og kommunalsjef med ansvar for kultur og oppvekst.

Utdanningsdirektør hos Statsforvalteren med ansvar for oppvekst og barnevern.

Fagbakgrunn:

Har også idrettsfag  og biologi i fagkretsen.

Sist endret: 3.04.2023 13:04