Forskergruppe:
Profesjoner og profesjonelle i samarbeid
https://www.uia.no/forskning/humaniora-og-pedagogikk/profesjoner-og-profesjonelle-i-samarbeid
https://www.uia.no/studieplaner/topic/PED156-1
https://www.uia.no/studieplaner/topic/PED157-1
https://www.uia.no/studieplaner/topic/PED426-1
https://www.uia.no/studieplaner/topic/PED428-1
https://www.uia.no/studieplaner/topic/PED427-1
https://www.uia.no/studieplaner/topic/PED429-1
https://www.uia.no/en/studieplaner/topic/PED240-1
https://www.uia.no/studieplaner/topic/PED511-1 (masteroppgave)
https://www.uia.no/studieplaner/topic/PED511-2 (masteroppgave)
https://www.uia.no/studier/praktisk-pedagogisk-utdanning-for-yrkesfag-heltid
https://www.uia.no/studier/praktisk-pedagogisk-utdanning-for-yrkesfag-heltid
https://www.uia.no/studieplaner/topic/NO-142-1?year=2021
2018-nåtid: Institutt for pedagogikk, Universitetet i Agder,
Faglærer
2020: Kompetanse Norge / Foredragsholder og konsulent ifb nye læreplaner for voksenopplæringen.
2020 Oxford Research: Evalueringsarbeid.
2017-2018: Kompetanse Norge / Fylkesmannen i Rogaland/Aust- og Vest-Agder/Troms/Møre og Romsdal/Vestfold. Ullensaker og Skedsmo kommune. Lyngdal voksenopplæring.
Foredragsholder
2016: Kompetanse Norge / Oppgavekommisjonen til Statsborgerprøven. Utarbeidelse av en ny samfunnskunnskapsprøve på norsk (prøven oppfyller et av kravene til norsk statsborgerskap f.o.m. 01.01.2017)
2014-2018: Voksenopplæring
Lærer, eksaminator, sensor, kartlegging av nye deltakere, verneombud
2009-2014: S R Maharaj Attorneys (Sør-Afrika)
Office Manager
2006-2007: University of KwaZulu-Natal Durban - Department of Community Development and Adult Learning, BA Community Development (Sør-Afrika)
Tutor, Veileder, Foreleser
Lærerutdanning
Kritisk pedagogikk
Demokratiopplæring
Kritisk tenkning
Mangfold og inkludering i skolen
Voksenpedagogikk
Livslang læring
Uformell opplæring
2020 - 2023: Erasmus +
Meningstab og meningsdannelse i lærer - og pædagoguddannelserne i Norden. Southern University of Denmark (DK), VIA University College (DK), and University Vest (SK). https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/2020-1-DK01-KA203-075047
2022 - 2025: Erasmus +
Values in democracy education - enhancing competencies and beliefs of teacher students through a joint study program. Paedagogishe Hochschule Weingarten, Germany, University of Agder, Uniwersytet Pezny im Komisji Edukacji Narodowey W Krakowie, Poland.
2020 - nåtid: Kartlegging av Kunnskapsløftet 2020 (Fagfornyelsen) - Universitetet i Agder (uia.no)
2018 - 2020: Dembra for lærerutdanningen (Dembra LU) https://dembra.no/no/om-dembra/
10. Desember 2020
Kompetanse Norge
Samling for læreplangrupper i norsk og samfunnskunnskap
Foredrag: Kritisk tenkning i klasserommet
2017-2018
Fylkesmannen i Rogaland/Aust- og Vest-Agder/Troms/Møre og Romsdal/Vestfold. Ullensaker og Skedsmo kommune.
Kurs: Hvordan fremme refleksjon og kritisk tenkning i voksenopplæringen?
Sist endret: 30.05.2022 22:05