Jump to main content

Prosjektleder

Universitetslektor

Kontor:
A140B ( Jon Lilletuns vei 3, Grimstad )

Kari Elin Bratteland er prosjektleder på Fakultet for teknologi og realfag med arbeidsområde "Etter- og videreutdanning". Hun er  i tillegg universitetslektor på Fakultet for helse og idrettsvitenskap.

Ansvarsområde teknologi/realfag:

• prosjektleder for eksterne videreutdanninger for kunder najonalt og regionalt
  • kontaktperson for bestilling av EVU på fakultetet, herunder administrasjon og etablereing av tilbud og emner for eksterne kunder

Ansvarsområde helse og idrett:

• universitetslektor på Institutt for idrettsvitenskap og kroppsøving.
  • undervisning og veiledning i GLU (grunnskolelærerutdanningen) og BLU (barnehagelærerutdanningen) ved universitetet.

Kari Elin Bratteland har hovedfag i idrett med fordypning i fysisk aktivitet og helse.  Videre har hun utdanning og erfaring som kroppsøvingslærer i både grunnskole og i videregående skole. Erfaring som trener i barne- og ungdomsidretten.

Vitenskapelige publikasjoner

• Bratteland, Kari Elin; Seiler, Hilde Lohne (2000). Kursplan i mosjonspedagogikk (høgskoleutdanning for treningsinstruktører); 5 vt grunnmodul + 5 vt påbyggingsmodul I + 5 vt påbyggingsmodul II.

Sist endret: 6.04.2020 11:04