Inger Johanne Thidemann - Universitetet i Agder
0
Hopp til hovedinnhold

Inger Johanne Thidemann

Førstelektor

E-post:
inger.j.thidemann@uia.no
Telefon:
37 23 37 21
Kontor:
C4030 ( Jon Lilletunsvei 9, Grimstad )
Avdeling:
Institutt for helse- og sykepleievitenskap

Last changed: Aldri.

Publikasjoner

  • Thidemann Inger-Johanne, Söderhamn Olle, High-fidelity simulation among bachelor students in simulation groups and use of different roles (2013). Nurse Education Today . ISSN 0260-6917. 33 (12), s 1599 - 1604 doi: 10.1016/j.nedt.2012.12.004
  • Thidemann Inger-Johanne Den sårbare læringsarenaen - om praksisfellesskapets implikasjonerfor sykepleieres læring og kompetanseutvikling (2005). Vård i Norden . ISSN 0107-4083. 25 (7), s 10 - 15
  • Hansen Linda Iren Mihaila, Thidemann Inger-Johanne, Fossum Mariann, A Video of a Head Injury Simulated Scenario Used to Prepare Nursing Students to Clinical Placement (2016).
  • Thidemann Inger-Johanne, Söderhamn Olle, High-fidelity simulation among bachelor students in simulation groups and use of different roles (2013). Nurse Education Today . ISSN 0260-6917. 33 (12), s 1599 - 1604 doi: 10.1016/j.nedt.2012.12.004
  • Thidemann Inger-Johanne Simulerer akuttsituasjoner. Simulering som læringsmetode kan gi bedre kvalitetssikring og økt pasientsikkerhet (2011). Tidsskriftet sykepleien . ISSN 0806-7511. 99 (10), s 64 - 65
  • Thidemann Inger-Johanne, Tønnessen Vivi, Simulering. Presentasjon av samarbeidsprosjekt mellom UiA og SSHF (2011).
  • Thidemann Inger-Johanne Scenariobasert simulering i sykepleieutdanningen på Agder. Presentasjon av simuleringsprosjekter 2008-2010 (2010).
  • Thidemann Inger-Johanne, Söderhamn Olle, Effekter ved bruk av simulering for å forbedre læring blant sykepleierstudenter (2009).
  • Thidemann Inger-Johanne Effekter ved bruk av simulering og avansert pasientsimulator som pedagogisk metode. Et forskningsprosjekt mellom Wuhan University School of Nursing, Kina og Institutt for helsefag, Universitetet i Agder, Norge (2008).
  • Thidemann Inger-Johanne Er teori nyttig? (2005). Tidsskriftet sykepleien . ISSN 0806-7511. 93 (7), s 61 - 62
  • Thidemann Inger-Johanne Den sårbare læringsarenaen - om praksisfellesskapets implikasjonerfor sykepleieres læring og kompetanseutvikling (2005). Vård i Norden . ISSN 0107-4083. 25 (7), s 10 - 15
  • Thidemann Inger-Johanne SYP 303 Forberedelse til og refleksjon over praksis i 3. studieår. Valgalternativ: Sykepleie og beredskap ved storulykker og katastrofer (5sp) (2004).

Send studiet på mail