0
Hopp til hovedinnhold

Heidi Mæsel Oftedahl

Universitetslektor

Universitetslektor

 
Kontor:
C5097 ( Jon Lilletuns vei 9, Grimstad )
Kontortid:
08.00-15.30

Utdanning

Cand. Scient grad  Hovedfag i matematikk ved Universitetet i Trondheim, (AVH)–(1988)

Eksamen i følgende kurs, (HiA) - 1994

  • Mat 121, Matematikk i utvikling 1; 4vt
  • Mat 122, Læring og undervisning 1; 4vt
  • Mat 301, Matematikk i utvikling 2; 4vt

Praktisk pedagogisk utdanning; 20vt (HiA) -1997-1998

UNIPED UiA, 2009

Skoleutvikling og ledelse: 10 vt ved Høgskolen i Agder, (HiA) 2000

Undervisning

Høst 2017: Ma-007 Matematikk oppgradering 2

Høst 2017/ vår  2018 Ma-015 Matematikk for forkurs

sommer 2018: Ma-006 Matematikk oppgradering 1

Arbeidserfaring

Verv:

Seksjonsleder: fellesfag på ingeniørvitenskap

Studieprogramleder: Forkurs for ingeniørfag

Faglige interesser

·         Matematikk

·         Statistikk

Nåværende kurs

·         Ma-006 Matematikk oppgradering 1

Vitenskapelige publikasjoner

  • Brodahl, Cornelia; Oftedahl, Heidi Mæsel (2012). Outsourcing Systems Development for e-Learning Applications. International Journal on E-learning. ISSN: 1537-2456. 11 (1). s 5 - 22.
  • Brodahl, Cornelia; Oftedahl, Heidi (2009). Experiences from Outsourcing Systems Development for Learning Applications. Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2009. Association for the Advancement of Computing in Education. s 1139 - 1147.
  • Brodahl, Cornelia; Oftedahl, Heidi (2009). Experiences from Outsourcing Systems Development for Visual, Animated and Interactive Learning Applications (Paper med ForskDok-ID r09018066) Experiences from Outsourcing Systems Development for Learning Applications.
  • Brodahl, Cornelia; Johnsen, Veslemøy; Oftedahl, Heidi; Knutsen, Anita Aasheim (2007). Elev + bærbar = sant? - Formidling av forskning og utvikling under Forskningsdagene 2007.
  • Brodahl, Cornelia; Oftedahl, Heidi (2004). Matematikk ved pc-en. Muligheter og utfordringer.

Ekspertområder

Sist endret: 5.04.2019 13:04

Send studiet på mail