0
Hopp til hovedinnhold

Heidi Mæsel Oftedahl

Universitetslektor

Universitetslektor

 
Kontor:
C5097 ( Jon Lilletuns vei 9, Grimstad )
Kontortid:
08.00-15.30

Utdanning

Cand. Scient grad  Hovedfag i matematikk ved Universitetet i Trondheim, (AVH)–(1988)

Eksamen i følgende kurs, (HiA) - 1994

  • Mat 121, Matematikk i utvikling 1; 4vt
  • Mat 122, Læring og undervisning 1; 4vt
  • Mat 301, Matematikk i utvikling 2; 4vt

Praktisk pedagogisk utdanning; 20vt (HiA) -1997-1998

UNIPED UiA, 2009

Skoleutvikling og ledelse: 10 vt ved Høgskolen i Agder, (HiA) 2000

Undervisning

Høst 2017: Ma-007 Matematikk oppgradering 2

Høst 2017/ vår  2018 Ma-015 Matematikk for forkurs

sommer 2018: Ma-006 Matematikk oppgradering 1

Faglige interesser

·         Matematikk

·         Statistikk

Nåværende kurs

·         Ma-006 Matematikk oppgradering 1

Vitenskapelige publikasjoner

  • Brodahl Cornelia, Oftedahl Heidi Mæsel, Outsourcing Systems Development for e-Learning Applications (2012). International Journal on E-learning . ISSN 1537-2456. 11 (1), s 5 - 22
  • Brodahl Cornelia, Oftedahl Heidi, Experiences from Outsourcing Systems Development for Learning Applications (2009).
  • Brodahl Cornelia, Oftedahl Heidi Mæsel, Outsourcing Systems Development for e-Learning Applications (2012). International Journal on E-learning . ISSN 1537-2456. 11 (1), s 5 - 22
  • Brodahl Cornelia, Oftedahl Heidi, Experiences from Outsourcing Systems Development for Visual, Animated and Interactive Learning Applications (Paper med ForskDok-ID r09018066) Experiences from Outsourcing Systems Development for Learning Applications (2009).
  • Brodahl Cornelia, Oftedahl Heidi, Experiences from Outsourcing Systems Development for Learning Applications (2009).
  • Brodahl Cornelia, Johnsen Veslemøy, Oftedahl Heidi, Knutsen Anita Aasheim, Elev + bærbar = sant? - Formidling av forskning og utvikling under Forskningsdagene 2007 (2007).
  • Brodahl Cornelia, Oftedahl Heidi, Matematikk ved pc-en. Muligheter og utfordringer (2004).

Ekspertområder

Sist endret: 26.06.2018 20:06

Send studiet på mail