I 2019-2023 er 50% av stillinga mi knytt til funksjon som prodekan for forsking ved Fakultetet for humaniora og pedagogikk.
Hausten 2020–2023 deltar eg i eit NFR-støtta forskingsprosjekt om kritisk lesing og skriving i norskfaget på ungdomstrinnet: "Critical Literacy in a digital and global textual world" (CritLit).
Mi eiga forsking dreier seg særleg om multimodal, visuell og digital kommunikasjon, dels i tilknyting til utdanningsfeltet og dels meir allmennt. Eg har tidlegare undervist og rettleia på mange emne i studietilbodet til Institutt for nordisk og mediefag, særleg masterprogrammet i samfunnskommunikasjon og i ulike norskfaglege emne i lærerutdanningane.
Medlem i det nasjonale publiseringsutvalet for humaniora (2019-2023).
Deltakar i forskingsprosjektet "CritLit - Critical Literacy in a digital and global textual world", leia av USN. Støtta av NFR, sept 2020–2023.
Leiar for den nordiske foreninga for SFL og sosialsemiotikk (2019–d.d.). Nestleiar 2013–2019.
Medredaktør for tidsskriftet Visual Communication, SAGE (2017–2020).
Medlem av forskingsgruppene Utdanningstekst og Medie- og kommunikasjonsforskingsgruppa ved Fakultetet for humaniora og pedagogikk, UiA. Leiar for Utdanningstekst i perioden 2015–2019.
Leiar for prosjektet "Evalueringstekst" (2017-2018).
Medleiar av forskingsprosjekt om "Social Media as Semiotic Technology" i samarbeid med Senter for multimodal kommunikasjon ved Syd-Dansk Universitet (2015–2018).
Deltakar i forskingsprosjektet "DigiGLU – Digital tekstkompetanse og bruk av læringsressurser i ny grunnskolelærerutdanning", støtta av Uglandsfondet 2013–2015.
Deltakar i forskingssatsninga "MULTIKUL– Multimodalitet og kulturendring", UiA, 2011–2015.
Deltakar i forskingsprosjektet Multimodalitet, sjanger og design, støtta av NFR, 2007–2011.
Multimodalitet, diskursanalyse, lærerutdanningsforskning, literacy, kommunikasjon i barnehage og skole, semiotisk teknologi, sosialsemiotikk, sosiale medier.
Sist endret: 20.12.2022 20:12