Prioriterte forskningssentre ved UiA

Prioriterte forskningssentre skal vere blant UiA sine flaggskip for forskingsinnsats av nasjonal og internasjonal klasse, og blir prioriterte av UiA etter allereie oppnådde resultat, og ambisjonar for vidare utvikling.

Sentra skal ha nasjonale og internasjonale ambisjonar, og skal arbeide etter universitetets strategi. Ved tildelinga blei det òg lagt vekt på ekstern finansiering og kjønnsbalanse. Statusen inneber ei finansiering på NOK 10 millionar over 5 år. Sentra får også to ekstra rekrutteringsstillingar og midlar til infrastruktur.

Fleire av forskingsmiljøa siktar mot dei nasjonale prestisjeordningane: senter for forskingsdriven innovasjon (SFI), senter for framifrå undervising (SFU) og senter for framifrå forsking (SFF).

Fra 2024 har UiA ett slikt senter: SFU CreaTeME. Centre for Excellence in Creative Use of Technologies in Music Education.

Tidlegare har desse sentera hatt nasjonal status:

Les om de prioriterte forskningssenterne i UiA-magasinet