Jump to main content

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Fri entré

Lørdagsuniversitetet i Kristiansand: Flåttbårne sykdommer – Hva vet vi egentlig?

Lørdagsuniversitetet i Kristiansand - logo.

22 april
kl 13:00 - 14:30

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Fri entré

Lørdagsuniversitetet er et tilbud om populærvitenskapelige foredrag av forskere ved Universitetet i Agder. Foredragene blir holdt med utgangspunkt i egen forskning og/eller egne erfaringer med utdanning og forskning. Vi lover varierte tema og hørverdige foredragsholdere. Aktuelle tema blir presentert og diskutert i en uformell setting.

Tid: Lørdager kl. 13.00  Sted: Teateret, Kongens gate 2

Plassbegrensing. Det er stor pågang, så vær tidlig ute for å sikre deg plass. Billetter (gratis) hentes i baren på Teateret fra klokka 11:00 samme dag.

Tema: Flåttbårne sykdommer – Hva vet vi egentlig?

Randi Eikeland (foto)

Leder av Flåttsenteret deler erfaringer fra egen og andres forskning gjennom 10 år.

Om foredragsholderen:

Randi Eikeland, nevrolog og leder av Nasjonal kompetansetjeneste for flåttbårne sykdommer ved Sørlandets Sykehus og førsteamanuensis ved Institutt for helse- og sykepleievitenskap, UiA

Arrangører:

Universitetet i Agder i samarbeid med Teateret
UiA har lørdagsuniversitet i Arendal, Flekkefjord, Grimstad, Mandal, Kristiansand og Risør

Program for alle byene finner du på www.uia.no/loerdagsuniversitetet