8. juni 2023

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Disputas: Samira Jamouchi: A performative approach to wool felting - Rhizomatic relations in visual arts making and art education

Disputasen foregår på campus og digitalt. Se nederst på siden hvordan publikum kan overvære disputasen digitalt (online).

8 juni
kl 09:30 - 23:00

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Samira Jamouchi disputerer med phd.-avhandlingen "A performative approach to wool felting - Rhizomatic relations in visual arts making and art education".

Jamouchi har fulgt phd.-programmet ved Fakultet for kunstfag, med spesialisering i Kunst i kontekst.

Prøveforelesning starter kl. 09.30

Disputas starter kl. 12.00

Tema for prøveforelesning: "A performative approach as criticality of education"

Les avhandlingen i AURA

Disputasleder: Dekan Marit Wergeland

Evalueringskomite:

• Førsteopponent: Tone Pernille Østern, Professor i kunstfagdidaktikk ved NTNU
  • Andreopponent: Khalid Amine, Ph.D., Abdelmalek Essaadi University, Adjunct Lecturer University of New England
  • Komitéleder: Tormod Wallem Anundsen, Førsteamanuensis

Veiledere i doktorgradsarbeidet:

• Hovedveileder: Professor Helene Illeris
  • Medveiledere: Artist Anne Karin Jortveit, professor Lisbet Skregelid (UiA), artist and dosent (USN) Jadwiga Blaszczyk-Podowska

Slik følger du disputasen digitalt:

Disputasen er åpen for alle. Meld deg på via denne Zoom-lenken for å følge digitalt.

Du logger deg på tidligst 10 minutter før oppgitt tid. Etter dette kan du når som helst forlate og komme inn igjen i disputasen.

Opponent ex auditorio:

Tidsfrist for å stille spørsmål er senest i løpet av pausen mellom opponentene. Spørsmål ex auditorio fra publikum kan sendes til Clare Hildebrandt.