Bli med i ny venneforening

2019 er året for oppstart av en venneforening for Metochi studiesenter.

Mennesker rundt et langbord på Metochi
Foto: Knut Bry

Vi er mange som besøker Metochi i løpet av et år i ulike sammenhenger og som er interesserte i utviklingen av stedet. Det er også mange som har vært på Metochi opp gjennom årene og som har lyst til fortsatt å ha kontakt med stedet og med dem de har truffet der. Mange vil gjerne vite hva som skjer både på Metochi og på Lesbos. En venneforening kan gi både muligheten til kontakt, informasjon og opphold.

Universitetet i Agder og Metochi er interessert i å opprettholde kontakt med sine tidligere gjester og er åpne for innspill og ideer og ser også på en venneforening som en mulighet til å få inspirasjon og til å spre informasjon om virksomheten til nye grupper som kan være aktuelle.

Medlemskap i venneforeningen er gratis.

Venneforeningen er opprettet av referansegruppa for Metochi og drives på frivillig basis.

Program for venneforeningen i 2019

• Februar: Informasjon om muligheter for å søke på restplasser etter at kurs og seminarer har fått tildelt plasser
  • 20. mars: Lanseringsfest av jubileumsbok og venneforening på Universitetet i Agder, pris kr. 150 - Se egen invitasjon
  • Juni: Informasjonsbrev om Metochi
  • Desember: Årsrapport / julebrev

Sommeren 2020 arrangerer vi en venneforeningsuke på Metochi. Den kommer vi tilbake til.

Informasjon og kontakt i venneforeningen vil bli via e-post, Facebook-side og vår egen nettside.

Meld deg inn i venneforeningen