Hopp til hovedinnhold

Agnes S. Dunsire Langeland

førstelektor

E-post:
agnes.s.langeland@uia.no
Telefon:
+47 38142021
Mobil:
+47 91873618
Kontor:
E1071B ( Gimlemoen 25, Kristiansand )
Kontortid:
09.00-16.30
Avdeling
Institutt for fremmedspråk og oversetting

Prosjekter

1) Undersøkelse av vokabularutvikling i engelsk fra 5. - 7. trinn 2) Bruk av poptekster som språkressurs på u-trinn og vgs

Bakgrunn

Lærerutdanner

Last changed: 2010-10-28 13:02:45

Fagområder

Publikasjoner

  • Langeland Agnes Scott Memo Sheets in Written Exams: A Lost Opportunity? (2003). Språk og språkundervisning . ISSN 0038-8521. 1 s 30 - 35
  • Langeland Agnes Scott Rushdie's language - An analysis of how Salman Rushdie destabilizes the Western bias in English (1996). English Today . ISSN 0266-0784. 12 (1), s 16 - 22
  • Langeland Agnes S. Dunsire Investigating vocabulary development in English from grade 5 to grade 7 in a Norwegian primary school (2012).
  • Langeland Agnes Scott Classfronters plass som virtuell læringsarena blant filologer på Høgskolen i Agder (2005).
  • Langeland Agnes S. Dunsire Sverre Malling Louis Moe (2013).
  • Langeland Agnes S. Dunsire Investigating vocabulary development in English from grade 5 to grade 7 in a Norwegian primary school (2012).
  • Langeland Agnes S. Dunsire Professor Andersen's Night (2011).
  • Langeland Agnes S. Dunsire Translator’s blog: From the Translator: Agnes Scott Langeland on Kjell Askildsen’s “Dogs of Thessaloniki” (2011).
  • Langeland Agnes S. Dunsire A telephone conversation (2011).
  • Langeland Agnes Scott Møt en forsker: Aksjonsforskning rundt lingvistiske analyser av poptekster Meet a researcher: Action research into linguistic analyses of pop lyrics (2009).
  • Langeland Agnes Scott Using pop music as a language resource On this course teachers will explore ways of using pop music in the English classroom as one way to approach competence aims in LK06. (2009).
  • Langeland Agnes Scott Assessing vocabulary range in Young Learners: ?How does their vocabulary grow?? Part 2 (2009).
  • Langeland Agnes Scott Pop music as a language resource in ELT Popmusikk som språkressurs i engelsk undervisning (2009).
  • Langeland Agnes Scott Assessing vocabulary range in young learners ¿How does their vocabulary grow?¿ (2008).

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.

Tips en venn